DALGIÇ MOTOR

Tüm  motorlarımız  ıslak statörlu  ve  rotorlu olup,  su  içinde çalışmaya uygun olarak dizayn edilmiştir. Radyal ve eksenel yatakların yağlanması ve soğutulması su ile sağlanmaktadır . Firmamızda;

•    5",6",7",8",9", 10" ve 12" tiplerinde,

•    3 kW dan 375 kW gücüne kadar,

•    2 kutuplu 50 Hz (2900 d/dk ) ve 2 kutuplu 60 Hz (3450 d/dk) frekans ve devirlerinde ,

•    3 fazlı 380 - 415 Volt  (50 Hz) ile 3 fazlı 230 -460 Volt (60 Hz) gerilim aralığında ,

•    TS 11146, IEC EN 60034-1 ve NEMA MG1 standart ölçü ve toleranslarında,

•    Yeniden sarılabilir özellikte ,

•    Maksimum 30 °C su sıcaklığında (Opsiyonel su sıcaklığı 70 °C) çalışan dalgıç motorların üretimi yapılmaktadır.

Sevk öncesi tüm motorlarımız , standartların tanımlarına göre gerekli testlere tabi tutulurlar.

Ürünlerimizde ,   "Üstün   Teknoloji   ve   Düşük   Enerji Tüketimine" önem verilmektedir.
 

 

 

 

 
Mitchell Eksenel Yatak
Her iki yöne dönebilme kabiliyeti sağlar, yüksek yük taşıma kapasitesine sahiptir.
Mekanik Salmastra
Motor içerisine kum ve diğer partküllerin girişini engeller. Yatakların uzun ömürlü olmasını sağlar.
Membran
Motor içindeki soğutma suyunun ısınmasından doğan genleşme basıncını minimize eder.
Motor Ayar Vidası
Membran flanşı üzerinde bulunan ince dişli ayar vidası ile standart mil yüksekliği hassas olarak ayarlanabilir.
Tahtit Yatağı
Taşlanmış Yüzeyi ve üzerinde bulunan su kanalları sayesinde sıçrama yüklerini bertaraf ederek motorun güvenle çalışmasını sağlar.
PT100 Isı Sensörü
Üst yatakta standart olarak bulunan yuvaya PT100 termal sensörleri rahatlıkla bağlanarak motor sıcaklık değerleri kontrol altında tutulabilir.
Kum Sıçratma Lastiği
Kuyu içinde bulunan kumun mekanik salmastraya, oradan da motor içine girmesini engellemeye yardımcı olur.
Rotor Mil Burcu
Radyal yatakların çalıştığı bölgede bulunan ve krom ile kaplanmış ve hassas olarak taşlanmış mil burçları rotorun yatklanmasında büyük önem taşır.
Radyal Karbon Yatak
Yapısında bulunan kanallar vasıtasıyla su ile rahatça yağlanan karbon yataklar, rotor miline altta ve üstte hassas olarak yataklar.
Çekvalf
Motordaki basınç değişimlerini mükemmel kontrol eder. Basınç arttığında dışarıya su atarak, basınç düştüğünde ise kuyu suyunu filtre edip içeri alarak iç basıncı dengeler. Bu sayede membranın basınçtan kaynaklı patlamasını engeller.
Bobin Teli
PE2+PA bobin teli 70°C kuyu sıcaklığında motorun çalışmasına olanak sağlar.  Dalgıç motorun ömrünü ve dayanıklılığını arttırır.
Rotor Mil
Rotor mili, baş kısmı AISI 304 malzemeden imal edilmiştir. NEMA Standartlarında mil ucu bağlantısı.